torsdag 23 september 2010

Höstkort

Jag skulle göra ett höstkort. Sedan hittade jag en tävling, så då gjorde jag både och...

Tävlingen var hos kihli och det var en skisstävling, så om man känner för det kan man titta på skissen där och se om man tycker att jag har följt den :)
Det var skönt med lite höstfärger. Jag fick gå in på vårt pysselcafé och köpa några stadiga papper i rätt färg. Det tog en stund innan jag kom på att använda knappen också för att stänga, men när jag väl kommit på det blev jag nöjd. Jag tror att stämpeln är lite av en favorit för jag ser att jag har använt den mycket. Den är ju så söt!



Och här är insidan. Jag gillar min fjäril, mycket användbar. Det går att vika upp ett blad till, men det lämnar jag åt mottagaren att göra.

2 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Min mail krånglar...men jag ville bara säga att ditt mail kommit fram. Jättefint kort du har gjort! :)

    Mvh Madde // kihli.se

    SvaraRadera