tisdag 15 februari 2011

Omålat stämpelmotiv

En av utmaningarna i CCn var att göra ett kort med en omålad motivstämpel.



Ganska trevligt faktiskt. Det är så sällan jag är duktig och använder stämpeldynor i annan färg än svart. Med undantag för lite silver och guld. Motivet syns ju väldigt tydligt och man behöver inte färgmatcha.



Jag försökte använda min nya "pearly stuff" i nederkanten på kortet. Lite lagomt halvdant resultat tycker jag. Jag har testat några gånger till och det blir bättre och bättre, men för riktigt små pärlor får jag nog fortsätta med de köpta varianterna.



En liten fjäril piggar alltid upp. Jag tror att fjärilar och pärlor är mina favoriter. Snart är det lov och då ska jag fara till Göteborg och använda upp julklappen jag fick av sambon. Mer pyssel till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar