fredag 16 september 2011

Småkort

Svensk Scrapbooking har månadstävlingar. Denna månadens tema var småkort. De fick inte vara större än 10x10 cm. Jag gjorde ju några häromsistens, men jag ville göra nya. Det är ganska trevligt att jobba i lite mindre format och perfekt att ha om man skulle råka bli bortbjuden till någon där man behöver ta med sig en blomma.



Det blev nästan en serie. Det sista kortet blev mer höst än asien.



Små bilder, spillpapper och diverse dekorationer som blivit liggande i gömmorna. Jag älskar skelettblad och blir glad varje gång jag kan få dem att passa på ett alster.



Det sista kortet blev mer av ett hösttema, vilket ju känns rätt i tiden. Jag tycker att det är så skönt när det börjar bli kallt igen. Luften är så klar och allt känns lite renare än på sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar