fredag 6 juli 2012

Utsikt

Mollys har en sommartävling. Man ska tolka en skiss och använda ett av Mollys kit. Kitet jag har använt heter "Shabby Iris" och jag beställde det mest för att det fanns så många fina blå färger i det.


Jag hittade några andra papper i gömmorna också, men det mesta är från kitet. Det passade så bra med blått till kortet på morfar.


Några blommor lyckades jag också knåpa dit.
Slow scrapper som jag är så har det väl bara tagit 2 veckor att göra klar denna LO:n... Nu ligger det bröllopskort på skrivbordet och väntar på att bli klara. Det tar väl några veckor till.

Sedan har jag ju insett att skillnaden i att ha inglasad balkong och uteplats är att på uteplatsen måste man hålla efter bladlöss, larver och skalbaggar. Tur att jag har katter som äter upp spindlarna i alla fall...

2 kommentarer:

  1. Mycket snygg

    Fördelen med en uteplats är att man kan grilla :)

    SvaraRadera
  2. Så jättefint!!! Faktiskt ett av mina favoritkit, älskar också alla de blå nyanserna! =)

    SvaraRadera