fredag 16 november 2012

Scrapptorget hade en tutorial uppe häromsistens. Den gick ut på att göra kort som innehåller te, värmeljus och tändsticksask. Perfekt julgåva tänkte jag. Till sådana där som man vill ge något, men inte riktigt vet vad.


Det blev en väldigt julig framsida. Jag ska göra en till som inte blir lika julig.


Tepåsar. Jag smakade en och var inte helt imponerad, men den som får det tycker förhoppningsvis att det är gott. Annars får den väl bara tända ljusen. Tändsticksasken fick samma "omslag" som insidan av kortet. Jag behöver fler tändsticksaskar och det tänkte jag ju att det borde finnas på varje affär, men antingen är jag blind eller så är det otroligt ute med tändstickor... Jag letar vidare!


En liten tag med en hälsning på fick också plats.

1 kommentar:

  1. Så fint! Och Indian Spice är gott, tycker jag! :)
    Jag har aldrig riktigt tålamog till sånt som måste mätas och vara nogrannt... Men jag behöver nog prova på ett teljuskort, de är så fina.
    Och tändstickor brukar vara gömda på konstiga små ställen i butiker, och nästan aldrig bland ljus - vilket ju borde vara det logiska stället. Fråga nån, så kommer de att peka ut en liten undangömd hylla nånstans med tändsticksaskar.

    SvaraRadera