tisdag 4 december 2012

Pärlörhängen


Kanske inte den mest klassiska sortens pärlörhänge direkt. Själva hänget var en nyhet på pysselaffären i höstas. Jag tyckte det var coolt, men visste inte riktigt vad jag skulle göra av det, men nu löste det alla mina problem. På torsdag är det nämligen stor julkonsert med 2 gospelkörer, Rongedal och lite annat löst folk. Grundfärgen för kören är svart och accenterna är silverglittrigt halva konserten och rött andra halvan. Jag har ju varken silvriga kläder eller röda, så två hängen fick det bli. Ett i varje färg.


Jag hittade ett mörkrött löv i gömmorna. Bakom det är det paljetter fastknipsade, men de syns dåligt på bilden.


Så här ser det ut på örat. Den långa vita tåten har jag dock klippt bort.
Märk väl den vackra badrumsinteriören i bakgrunden :) Det var för mörkt för att få någon form av kort i hallspegeln. Fotoblixtar och speglar är ju inte bästa kompisar...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar hos Allt om Scrap. Tänkte kika in i din blogg och svara på din fråga :) Det är faktiskt Bo Bunnys papper jag använt mig av som bakgrund :) En ny kollektion som kommit ut för i vinter :)

    Ha det bäst!
    Päivi

    SvaraRadera
  2. Det känns som ett annat liv att jag bott där också...
    Blev inte jättenöjd med stämplandet, jag tycker det blir mycket snyggare när andra gör det. Mitt blev mest rörigt. Men men, som helhet blev det ändå okej.
    Hur går det med ditt pysslande? Det var länge sen det dök upp nåt papperspyssel...

    SvaraRadera