torsdag 7 april 2011

Balkongstädning

Idag när jag kom hem från skolan sken solen och jag gick ut och städade balkongen. Mycket välbehövligt! Jag förstår inte vars allt damm kommit ifrån.

Mina odlartalanger är ju inte så vidare värst vettiga, tydligen. Jag har haft ihjäl en gurka och en tomat. Detta är de två återstående tomaterna...



Jag har inget större hopp om att få tomater på dem i år, men nu får de stå i solen på balkongen utan katter som förstör. Hoppas att de piggar på sig.



Gräslöken har vaknat ur vintervilan. Härdiga växter gillas!
Jag hoppas att jordgubbarna och citronmelissen har överlevt också...



Såhär fint kan det bli om man hittar billiga dynor på lågprisaffären. De passar inte på mina stolar, men jag sitter ju oftast på golvet ändå och stolarna på balkongen har förflyttat sig till Karlstad...
Riktigt varmt och skönt var det i solen också.



Lökarna blommar för fullt fortfarande och jag hoppas att de vill göra det länge än. Det är så trevligt med lite färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar