lördag 23 april 2011

Utmaning 1, Mollys CC

Mollys har CC i påsk.
Eftersom jag hade den stora förmånen att ha flickan med hjärtat på besök några dagar satte vi oss genast ner och skapade med våra kit.

Första utmaningen var att göra en vår-LO med ett mollykit.



Det är ju fint med vår, men pollentrött är ingen höjdare...
Nu slår dessutom björkarna ut, så det är bra att jag har en del utmaningar kvar så jag kan sitta inne och pyssla istället för att gå ut i det vackra vädret.



Jag klippte ut lite blommor ur ett papper och fäste i lite olika nivåer.
Min andra LO någonsin och jag är riktigt nöjd!



Nu ska jag se till att sambon vaknar och tar sig till jobbet, sen ska jag pyssla och leta rätt på en kyrka och en affär. Det är lite spännande med en ny stad.

1 kommentar:

  1. Fint med den gröna slingan och dina utklippta blommor! Och nej, att ha pollenallergi verkar inte ett dugg kul!!!

    SvaraRadera