söndag 17 juli 2011

AoS sommarutmaning

"Mamma, Cicci badar med kläderna på!

Allt om Scrap har en sommartävling som jag tänker delta i. Man kan göra ett kort också om man vill, så vi får väl se vad min inspiration säger.



Det är faktiskt väldigt roligt att scrappa gamla kort. Dock måste jag ringa mamma för att få till journalingen ordentligt. Jag har ju inga egna minnen av det inträffade, så det är väl bäst att få det rätt och inte gå på mitt minne av berättelserna...



En fjäril för att hörnet inte ska kännas så tomt.



En blomma och lite text. Textsnutten kommer från kanten på ett papper. Det som det är meningen att man ska klippa bort och slänga, men varför slänga hela när det finns fina ord man kan klippa ut och använda?

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du ville vara med i sommartävlingen! Stilren och fin layout där jag tycker du har fångat upp fotots färger så bra! Kram!

    SvaraRadera