torsdag 14 juli 2011

Mollys sommarutmaning 1



Vad är nu detta tänker ni. Jo, det är blogger som lägger mina bilder i fel ordning...
Det är också mitt första bidrag i Mollys sommartävling. Temat var runt och gult.



Jag gillar ugglan. Den ser lite ledsen ut, men egentligen tror jag att den är glad.
De gula blommorna kommer från Mollys kortkit som jag fyndade på rean min pengabrist till trots. Det var ju ugglor i kitet! Ugglor är väldigt fina och det är lite synd att man inte kan ha dem som husdjur. Lite som i Harry Potter hade man ju velat ha det. Dessutom skulle det gå mycket fortare att städa om man hade trollstav...



Idag ska jag fara och lyssna och titta på orgeln i domkyrkan. Lycka om man är jag!

4 kommentarer:

  1. Fint! Jag har också pysslat, och ska lägga upp mina bidrag lite senare idag, om det går att få hyfsade foton i regnvädret.
    /Helen (vars googlekonto vägrar samarbeta just nu)

    SvaraRadera
  2. Fint!!

    Ha en bra sommar!!
    Johanna

    SvaraRadera
  3. Såååå fint!!! Jag älskar den där ugglan. Sålde slut hos Mollys och ingen fick jag själv! ;) Jättefint!

    SvaraRadera
  4. Hej Becca!
    Vilket otroligt sött kort du har gjort :)
    Ugglan är supergullig, han ser glad ut tycker jag :) Fin rund form o vackra papper är det också!
    Kram

    SvaraRadera