onsdag 7 mars 2012

Datastrul

Nu är flytten över!
Alla kartonger burna, lägenheter städade och ganska mycket uppackat.
Dock tyckte min dator att Karlstad var ett läskigt ställe, så den gick och tvärdog. Vilket innebär att det är mycket krångligare att lägga upp bilder och allmänt fixa. Dessutom delar jag ju dator med sambon vilket ju minskar datatiden något. Det är säkert mycket nyttigt, men jag ska försöka skaffa en ny hårddisk och gråta en skvätt över det som försvunnit från den gamla.
Förhoppningsvis hittar jag min externa hårddisk i någon låda och förhoppningsvis har jag sparat alla fotografier på den, men säker är jag inte.

1 kommentar:

  1. Favoritfärger är praktiskt, men just mina är svårhittade i scrapvärlden, tyvärr. Hade gärna tyckt lika bra om många färger, det är lite lättare att skapa och mixa papper och hitta saker man tycker om. :)

    SvaraRadera