fredag 17 augusti 2012

Blommor



Det var sol och väldigt fint idag, men jag fastnade vid pysselbordet. Efter sisådär 2h var det tämligen varmt av solen som låg på, katten i knäet och lampan över huvudet, men fina saker blev det. Jag tog mig i alla fall ut senare på eftermiddagen och kunde fota några blommor.


Luktärtorna är så fina och blommar lite mer nu när jag har börjat klippa bort ärtskidorna...
Luktar gott gör de också. Det skulle kunna vara så de fått sitt namn. :)


Bouganvillan hämtar sig mer och mer. Nu blommar den till och med och jag börjar fundera på hur man beskär dylika blommor och framför allt, när?

2 kommentarer:

  1. Vill se vad du pysslade i värmen

    SvaraRadera
  2. Den som väntar på något gott... ;)
    Jag ska fundera lite på saken, så får vi se om jag törs visa upp vad jag hittat på.

    SvaraRadera