söndag 12 augusti 2012

Bröllopskort 2

Som jag berättat tidigare är det två bröllop i höst där vi hade möhippa för de blivande fruarna. Här kommer det andra kortet som jag gjort.


En ganska ren framsida i färger som kanske inte förknippas med bröllop, men jag tycker att det passade bra ändå.


De har den goda smaken att ha namn som börjar på samma bokstav. Hjärtat i mitten fick jag förstärka lite med penna för att det skulle synas. Guldstämpel blev lite för mörkt tyvärr. Kortet är i samma modell som det förra för att man ska kunna skriva många namn på det.


Nu är ju OS i det närmaste slut och jag har tagit mig ut på uteplatsen. Idag åt jag lunch i solen, vilket inte var så dumt. Det spännande med att "ärva" en uteplats är att det dyker upp lite blommor här och var. Även på vår uteplats som är stenlagd med tujahäck runt...


Idag var det violer som stack upp under häcken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar