söndag 21 oktober 2012

Scrapptoget CC #5

 Scrapptorget har ju, som sagt, CC och här skulle man följa en skiss. Av någon outgrundlig anledning vägrar blogger att lägga bilden på rätt håll. Min estetiska hjärna blir knäpp på detta och vill inte publicera bidraget, men jag vill ju vara med på CCn och sista dagen är idag. Någon vänlig själ som vet hur man fixar det?


Hursomhelst så är det en LO från Tom Tits i Södertälje. Vi var tre rätt stora barn som sprang runt där en hel dag för några år sedan. Fantastiskt roligt!


 Jag hade inte tillräckligt många bokstäver i samma färg, men jag tänkte att det faktiskt passar rätt bra till tom tits med många olika färger och typsnitt.


I utmaningen ingick att använda färg och jag stämplade längs ena hörnet och lite på kortet. Här är ett försök till att få det att synas tydligare. Det var lite läskigt att stämpla över kortet, men det blev fint så jag måste testa fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar