söndag 21 oktober 2012

Scrapptorget CC #12

 Egentligen vill jag göra alla utmaningarna i CCn, men jag hinner ju inte med... Jag får väl göra några efter CCn är slut. Utmaningarna finns ju kvar.


Här handlade det om att göra 3 kort av 1 cardstock och 2-3 mönsterpapper och lite dekorationer. Det blev jultema på mina. Julkort är ju alltid bra att ha hemma.


En liten rosett sitter fint och blir inte för tjock när man ska skicka korten sen.


Jag har verkligen förstått det där med kit nu. Att köpa något som någon annan passat ihop. Väldigt trevligt att skapa med och man spar en del tankemöda genom att allt redan passar ihop.


2 kommentarer:

  1. Snyggt! Och helt perfekt att fylla på julkortslådan lite =)

    mvh leamon/scrapptorget

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas jag får ett så fint kort :)

    SvaraRadera