söndag 31 mars 2013

Lift- utmaning #5 You Do

 You Do har en svensk blogg. Där har de påskscrop nu med en massa spännande utmaningar.


Denna gick ut på att lifta Christines adorable sweetheart Helt fantastiskt roligt, och svårt. Jag är inte van vid så många lager och jag förstår inte alls hur hon får till det så bra. Jag kanske behöver gå på kurs?


Blommor, pappersspill och vimplar. Lite stämplar i bakgrunden lyckades jag också snappa upp.


Nu ska jag ta tag i en helt annan utmaning. Skapa i bara 1 lager. Ytterligheter är roligt!

3 kommentarer:

  1. så vacker och väldigt fin form på designen ♥ tack för att du ville vara med på YouDos Påskcrop ♥ DT-Petra

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev! Ja, visst gör hon fina layouter, och de är verkligen svåra att lifta! ;-) Jag har jobbat på mitt bidrag ikväll, och jag har också svårt att få till alla lager! :-)
    Jag gillar färgerna du använt, och vimplarna var söta!

    SvaraRadera