fredag 8 mars 2013

Utmaningar från träffen

Såhär ser ett kort ut om man haft 30 minuter på sig att göra det:


Det var en skiss som jag fick fundera över länge, länge innan jag testade vrida på den. Otroligt mycket lättare blev det då, men då hade jag ju funderat så länge så då blev det bråttom.

Såhär ser ett kort ut om man haft en hel dag på sig:


Detta var också en skiss. Dessutom fick jag leka med Lyktas maskiner och då blev det ännu bättre. Fast maskinerna skulle nog hellre se att jag inte försökte mig på dem. Lite naggade i kanten blev plattorna, inte bra.


Blommorna såldes i lösvikt. Farligare än godis, men bra mycket billigare!

1 kommentar:

  1. Lösvikt på blommor?? Farligt! :D Fast jag har funderingar på att göra egna. Hmm. Måste bara köpa många fler stansar, har aldrig rätt form hemma ;)
    Visst är det otroligt vilken tid det kan ta att göra ett kort? Men ibland kan jag tycka det är extra kul att få sitta lääänge och småfixa med ett kort. Vilket påminner mig att det är dags att ta tag i påskkorten...

    SvaraRadera