söndag 20 oktober 2013

Designlift

Nyss hemkommen från Malmö skulle jag fota denna LO för Allt om Scrap, men det är ju inget direkt höjdarljus på kvällen nuförtiden...
Jag ska se om jag kan uppdatera med en bättre bild imorgon, deadline är ju ikväll.
Uppdaterat med ny bild på hela LOn, men det tog mer än en dag innan det blev sol ute :)


Hur som haver så hämtade jag inspirationen från Majas "bike ride". Jag älskar cirklar så valet var inte svårt. Den blev lite av en skiss som jag följde.


Många fler blommor än jag brukar lyckas få fast på en LO, men det var väldigt roligt att jobba med. Började hela alltet med inca gold som jag smetade genom lite punchinella. När jag gjort det såg jag att söndagens tema på allt om scrap var just inca gold. Det kallar jag timing.


Det var klurigt, men otroligt roligt att göra denna LO.

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag ju riktigt stolt! Tänk att få vara med på en snowboardbild på ditt LO!!! Kram från mamman

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO och håller med att det inte är lätt att fota den här tiden på året. Tack för att du vill vara med och fira 5 år med Allt om Scrap.

    SvaraRadera