lördag 12 oktober 2013

Mer färg!

Ser man på, en helg senare och färgkartan ser genast lite mindre tom ut. Min vana trogen har jag svårt att hålla mig till en färg utan blandar hej vilt och får svårt att färglägga eftersom de inte riktigt passar ihop, men vad är väl en bal på slottet? Jag utmanar ju min kreativitet i alla fall.


 Här har testat lite olika hårfärger. Jag tror att den högra behöver några varv till innan jag är nöjd med det håret.


Jag tror bestämt att det landade en liten RAK hos mig i helgen också. Fann blommor och swirls i min låda, antingen är det magi eller så är det minnesförlust :)
Jag misstänker att flickan med hjärtat har trollat.

2 kommentarer:

  1. Va? Nej... jag har inget med det att göra. Det är nån annan som trollat.

    Och jag gillar det högra håret! Snyggt med lite mer färg och lite skiftningar! Det är mer liv i det än det vänstra.

    SvaraRadera
  2. Minnesförlust då kanske...
    Om jag tänker några varv till har ju katterna en låda de leker i, men jag har ingen aning om vad som var i den från början. Är det nu jag ska bli orolig? ;)

    SvaraRadera