måndag 14 juni 2010

Kort skickat...

...så nu dröjer det bara några dagar innan jag kan lägga upp det här.
Inte för att personen i fråga vet om att jag har en blogg, men man kan ju aldrig vara säker.

Skulle vilja fara och köpa sommarblommor också, men bilen är inte tankad och jag ids inte göra något åt det nu. Det är ju dyrt!
Dyrare än blommor i alla fall.

Möblerade om i mitt pyssel igår kväll, så nu ligger det inte utspritt på golvet längre utan i lådorna vid skrivbordet istället. Återstår att se hur länge.
Enda problemet med den placeringen är att datorn blev hemlös. Vilket inte gör mig så mycket. Jag kan sitta med den i soffan då den är bärbar, men när jag ska spela dataspel med sambon får jag nog röja av skrivbordet. Eller hitta på något annat genidrag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar