måndag 28 juni 2010

Midsommarcrop

Svensk scrapbooking har haft en midsommarcrop (typ pysseltävling) som jag var med i. Fast bara lite för midsommar firades i Kåreda och jag kunde inte dra med mig allt pyssel dit, även om det funnits gott om tid att pyssla.

Mitt första bidrag blev ett bokmärke. Inte min smartaste idé att sitta och klippa ut alla pyttebokstäver, men det blev snyggt! Över förväntan faktiskt. Jag funderar på om det ska plastas in, så att inte bokstäverna trillar loss om man börjar använda det flitigt...


Nästa projekt blev ett kort som skulle vara runt och enbart svart-vitt. Det var inte lika tidskrävande och pilligt som bokmärket, men krävde ändå lite tankeverksamhet.


Roligt var det och lite omväxling från fotbollen som annars dominerar kvällarna här hemma.

Inte vann jag några stämplar heller, men lika glad för det är jag. Då kan jag pyssla istället för montera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar