tisdag 1 juni 2010

Korten klara

Nu ska jag bara förstå hur jag laddar upp bilder här. Jag gör ett tappert försök!

Först ett kort till Lilla M som kommer och hälsar på. Det var nästan ett år sedan jag såg henne sist och jag vill gärna ge henne något när hon nu kommer på besök. Dessutom finns det väldigt få människor som jag känner som skulle bli glada över ett prinsesskort. Lilla M tycker mycket om vackra klänningar och är en liten prinsessa, så hon kommer nog bli lycklig. Hoppas jag i alla fall.



stämpeln kommer från magnolia, men kronan ritade jag själv vilket syns.

Det andra kortet är till en klasskamrat som fyller år. Det var mer ett terapiprojekt, men det är ju alltid trevligt när jag kommer på någon att ge bort kortet till. Så fick jag användning av min nya stämpel "happy birthday" också.



Nu börjar jag kanske fatta bilduppläggningen också. Så mycket lättare det ska bli nästa gång jag ska ladda upp bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar