lördag 13 november 2010

Höstkort

Jag var ju på praktik och tänkte att det kunde vara trevligt att skicka ett kort till stiftsgården där jag bodde. De var väldigt snälla och trevliga och jag fick god mat och massor med te. Det tog några veckor att knåpa ihop det, men det blev bra.



Gillar stämpeln skarpt. Det är så hösten ska vara. Regn och grått kan gärna hålla sig borta. Jag testade en vikning också. Stafflikort har jag sett på svenska, men kärt barn har många namn. Dock ska jag försöka att ha den undre bilden lite mindre nästa gång. Det fäller ihop sig väldigt lätt...



På nästa bild ser man hur det funkar. Inte så dumt. Sedan var jag i Göteborg på lovet och hittade både pyssel och presenter och vinterjacka. Så nu handlar det bara om att jag inte ska ha så mycket annat att göra på helgerna, så jag kan pyssla riktigt mycket. På veckorna är det ingen idé för då är det långa dagar på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar