lördag 20 november 2010

Julkort?

Det började som ett födelsedagskort, men det tog en stund att göra så nu får det nog bli ett julkort. Eller någon form av kombination.



Den ska till flickan med hjärtat därav färgvalet, rött, svart och vitt. Stämpeln blev lite blek kanske, men det blir så med akvarellpennor.



Insidan. Jag har en förhoppning om att kunna pilla fast ett litet brev bakom rundeln. Den är lite upphöjd, men bara lite, så jag hoppas att det räcker.



Nu i helgen ska jag försöka göra klart kortet till kusin-vitamin och sedan skicka korten. Det räcker ju liksom inte bara att göra klart dem...
Får se hur mycket jag hinner. Vi ska fira sambon i helgen och hans föräldrar kommer hit och sover över. Någon liten timma hinner jag nog =)

1 kommentar:

  1. Läckert! Så coola färger ihop! Magnolian blev tuff istället för gullig= kul :-)

    SvaraRadera