torsdag 4 november 2010

Höstlov

Jag får skäll för att jag inte uppdaterar min blogg ordentligt ;)
Men jag är ju i stora staden i väster på höstlov. Jag har inte tid att uppdatera bloggen. Dessutom har jag inget pyssel att uppdatera den med...

Jag har visserligen shoppat lite pyssel här och vore jag en duktig bloggerska skulle jag väl lägga upp ett foto på det jag har köpt, men det gör jag inte. Ni får allt vänta tills jag hunnit pyssla med det. Lite spänning måste det ju finnas här i världen.

En vinterjacka har jag också lyckats införskaffa. Vore detta en modeblogg skulle det komma en bild på den här, men eftersom detta är en pysselblogg får ni nöja er med att veta att den är varm och snygg.

I helgen ska jag pyssla och försöka få klart de 3 kort jag påbörjade förra helgen. Sedan blir det blogga av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar