tisdag 28 december 2010

Julkort igen

Flera julkort, men nu lovar jag att det är de sista för i år.
I slutet av tillverkningen plockade jag fram mina klistermärken. De är nästan lika roliga som stämplar, men tidsåtgången blir mindre. Inte för att det skiljer så fasligt mycket för jag måste ju fortfarande tänka, men, men...



Fina juliga papper som jag tror att jag ska sortera in underst i lådan. Där kan de ligga till sommarlovet, minst.



Dagens plan är att packa klart inför Norrlandsresan och fara på stan och trängas. Nu finns det ju i och för sig inte så mycket folk att trängas med i denna staden. Inte så mycket stad heller för den delen, men jag ska mest ha kattsaker. De vill ju också ha mat i magen. Sedan hoppas jag på att kunna avsluta med en fika och lite pyssel på pysselcaféet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar