onsdag 22 december 2010

Sista minuten

Jag insåg ju att även om jag pysslat julkort sedan i somras, så insåg jag att jag hade för få. Det saknades tre stycken till sambons släkt. Nu har jag gjort två. Lite hastigt och lustigt, men det blev rätt bra ändå.



Papperet med domherrarna på är ju som gjort för julkort. Jag tror att det ska ingå i det sista julkortet också.



Jag tror att vi har valt rätt dag för att resa. Idag är det strålande sol och kallt. Imorgon ska det snöa igen påstås det. Bara att packa och slå in de sista julklapparna och tillverka det där sista julkortet då :)

Så nu blir det jullov på bloggen till förmån för jul med sambons släkt. Pyssel blir det nog inte mycket av där och sedan blir det Norrlandsresa och även om det finns gott om tid på tåget upp så är inte tåg den ideala platsen för pyssel...

När jag kommer hem igen kommer katterna, så jag skulle tro att pysslet får vara vilande någon månad eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar