lördag 4 december 2010

Välkommen till världen

Kusin vitamin har fått barn, så jag skickade ett kort och en present. Tyvärr upptäckte jag nu att korten på kortet inte blivit så bra...
Så går det när det regnar och snöar och är vinter och mörkt.



Hur som helst så tycker jag stämpeln är väldigt fin och de små fötterna som stänger kortet har jag letat efter länge. Hittade dem när jag var i Göteborg på höstlovet. Det är fler fötter som traskar omkring på insidan, men det kortet var så fasligt suddigt så det lägger jag inte upp.

I övrigt har det stått lite still i pysslandet. Det är ju luciarep och julkonserter åt höger och vänster. Jag såg en fin skiss på nätet härom dan så jag ska se om det inte blir något av den. Annars handlar det väl mest om att lyckas skicka de julkort jag har pysslat hittills och förbereda för katterna som flyttar hem till mig efter nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar