fredag 21 januari 2011

Första LOn

Jag har gjort min allra första LO! Idén har funnits länge, men det ska framkallas kort och det ska göras...
Nu hade Arkivet en månadsskiss som passade perfekt. Sagt och gjort, så blev det fint.
Flera av papperen är faktiskt köpta på Arkivet. Jag var där och fyndade när jag var i Göteborg sist.



Orgel är ju världens coolaste instrument och även om jag blir tokig ibland när det inte blir som jag vill, så är jag glad att jag lärt mig spela. Den stora bilden är kororgeln i Linköpings domkyrka.



Den lilla bilden är en del av läktarorgeln i Karlstad domkyrka. Hemskt vad jag har varit i domkyrkor. Fast i Luleå gick jag bet. Typiskt att lyckas komma precis den dagen då de har tillfälligt stängt...

1 kommentar:

  1. Just testat ett program som gör collage av digitala bilder, men när jag såg det här blev jag mer sugen på att göra nå´t liknande istället...

    SvaraRadera