söndag 23 januari 2011

Liftad LO

Allt om Scrap har en CC i sitt forum. Den började i fredags och håller på fram till 6/2. Fantastiskt trevligt att få lite utmaningar och inspiration.

Mitt första projekt som blev färdigt är en LO-lift. Jag har alltså tittat på en LO gjord av en på forumet och inspirerats av den. Det blev första sidan i min almanacka.



Inte så vintriga färger som jag hade tänkt, men man kanske kan behöva lite färg i januari och februari.



Den obligatoriska katten är med på bild :)
Almanackan fick jag i julklapp av det snälla forumet Svensk Scrapbooking. Det var ju inte så dumt eftersom vi inte direkt har idats göra någon genomletning av foton och fixa en fotoalmanacka.



En fjäril följde också med i paketet. Jag piggade upp den lite med glitter...

Nu är det skidor på TV hela dagen igen, men jag hoppas att jag lyckas pyssla klart någon fler utmaning under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar