söndag 16 januari 2011

Kortskiss från Molly

Mollys har skisstävling. Fantastiskt fin skiss och jag fick lite gjort vid pysselbordet idag. Detta är resultatet. Ganska enkelt och ibland önskar jag att jag hade lite blommor och fallenhet för att dekorera...



Så här ser det ut när jag ska fota :)
Chalita tycker inte alls att det är roligt då jag stänger in mig i pysselrummet. Särskilt inte eftersom sambon spelat dataspel denna helgen.




Men nu har jag inga fler projekt på gång, så nu kan jag titta på skidskytte och leka med katterna. Och tvätta och städa och allt annat sån´t där tråkigt...

3 kommentarer:

  1. Jättefint kort! =) Busig kisse! Så där har jag det också när jag ska fota, antingen är Laban hund i vägen eller någon av undulaterna. ;)

    SvaraRadera
  2. Uuuuunderbar bild på Nyfikna Katten! Fint kort också, såklart!

    SvaraRadera
  3. Hihi...vilken busig kisse! =) Roligt att du ville vara med och ett jättefint kort!

    SvaraRadera