tisdag 17 maj 2011

Examenskort

Jag håller på att fixa kort till examinanderna. Än så länge är bara ett halvklart.



Draken är ju fantastiskt söt. Både han och de flesta papprena kommer från Mollykiten. Det är rätt skönt med saker som passar ihop bara sådär av sig självt.



Insidan ska dekoreras mer senare. Med namn och kanske ett datum.
Ett grattis kan ju också ha sin plats där.
På vänstra sidan finns gott om plats för namnteckningar från alla klasskamrater.

Jag har insett att jag har en akut avsaknad av siffror till mitt andra projekt. Inte hinner jag ordna det innan jag far till Norrland heller, så nu blir det stiltje här ett tag. Återkommer efter gospelhelg och konsert!

1 kommentar:

  1. Draken är så SÖT! Och det är lite skoj att du klippt ut precis samma biljetter till ditt kort som jag gjorde! :)

    SvaraRadera