söndag 1 maj 2011

Påskägg

Sambon fick påskägg av mig. Jag såg idén på internet och knyckte den helt fräckt.
Det blev 6 st kinderägg i kartongen. Dock var de tydligen lite större än vanliga, så det gick bara precis att stänga...



Jag skapar så sällan i knalloranga färger, så det var skönt att hitta ett användningsområde till det papperet. Stämpeln med hönan på fick jag av flickan med hjärtat då hon hade varit på Panduros outlet.

Jag hamnade i en scrapkoma efter CCn då jag gjorde så fantastiskt mycket på kort tid. Men nu är det ju maj och jag räknar med att det kommer upp lite nya utmaningar här och där, så det lossnar nog snart.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig äggkartong! Jag konstaterade just att orange är en så glad färg som jag gillar mer och mer!
    Vilka fantastiska alster du fick till på Mollys CC! Jo, det är ju lätt att hamna i lite scrapkoma efter att ha varit så produktiv men det är bara att vänta ut eller att anta en utmaning!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Sött. Kul att du gillade tesavikningen.
    Ha det gott!
    Kram Tesa

    SvaraRadera