lördag 16 juni 2012

Åter till verkligheten




Nu är examenskonserten avklarad och jag är åter stationerad i Karlstad.
Sommarutmaningarna haglar i alla bloggar och på forumen, så nu blir det pyssel i massor har jag tänkt.




Det här kortet var det länge sedan jag gjorde, men det var trevligt att göra. Stämpeln är färglagd med distress markers, eller marker kanske eftersom jag bara har en. Det var riktigt trevligt att färglägga med den pennan, så det blir fler när jag får en inkomst som tillåter pysselinvesteringar.

1 kommentar:

  1. Fint!
    Jag har ju snöat in på Promarkers, de är också roliga när man har många som passar ihop. Fyndade en bunt på tradera, och har köpt på mig några till själv. Så nu börjar jag få kläm på färgläggning med dem! Ska bli spännande att se när du får fatt i fler distress markers!

    SvaraRadera