torsdag 28 juni 2012

MidsommarCC skiss 3

 Svenskscrapbooking har midsommarcrop. Ganska traditionsenligt tror jag, jag har i alla fall varit med 2 år. I år är det många skisser och såhär blev tolkningen på en av kortskisserna.


Det var riktigt roligt att färglägga motivet och ett perfekt sätt att få in det i kortet utan att det blir konstigt i kanterna. Jag tänker att man kan använda det som grattiskort  till små barn.


Jag tror att jag ska åstadkomma någon form av vit cirkel att skriva på också. Kan vara lite svårt att få texten att synas på det gröna. Eller så får man skriva runt, jag har inte riktigt bestämt mig än.


Dagen kommer nog att tillbringas på uteplatsen. Det har regnat flera dagar i rad och jag tror att blommor och blad behöver lite omsorg nu när solen tittar fram...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar