torsdag 11 april 2013

Bingo - utmaning #3 You Do


Spela bingo har jag väl inte gjort på väldigt länge, men om det är "pysselbingo" så man bara ska välja en rad att skapa efter spelar jag mer än gärna.
Jag valde raden med tag, stämpel och metall. I en korsande rad fanns det med band och blommor och det lyckades jag ju också ha med.


 Lite grå blev den när jag försökte mig på egenblandad mist, men jag får väl försöka igen. Att försöka måla med distresser och akvarellpennor på ett så "sugande" material som en tyg-tag var kanske inte heller en av mina smartaste idéer, men med det i åtanke är jag nöjd med resultatet.


Lite glitter och en knapp från mormors knappsamling. Någon gång ska jag gå en fotokurs, så färgerna blir lite mer rättvisande och glittret syns ordentligt. Fram till dess får jag väl helt enkelt bjuda hem alla läsare att komma och titta på mina alster över en kopp kaffe eller te.

1 kommentar:

  1. Härligt med tygtag! Du, att få fram färger och framförallt glitter på sina foton är verkligen svårt tycker jag. Men du har ju ändå fått till det då du visar med två foton. Övre ser syns färgerna och nedre glittret :) Men jag förstår dig, de blir ju inte som i verkligheten. :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera