tisdag 9 april 2013

Färgutmaning- utmaning #1 You Do


Min pappa fyllde 60 år i lördags, så jag pysslade ett kort med ledtråd till presenten till honom. Jag var väldigt nöjd när jag insåg att de papper jag lagt fram (Maja Designs fika-serie) passade helt in i färgutmaningen hos You Do.


En ganska enkel framsida med ett blått band som komplementfärg till det grön/lila/vita. Jag råkade sätta tejpen på fel sida av papperet på bakgrunden till 60-siffrorna, men det var nog meningen för det blev mycket bättre än jag hade tänkt från början.


Några gröna pärlor och en lila blomma från lösvikten på träffen. Hemskt farligt med lösvikt på blommor, men nu har jag en drös som passar bra ihop.


Insidan inklusive ledtråden till presenten. Kan ni lista ut vart han ska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar