torsdag 11 april 2013

Skiss- utmaning #2 You Do


Det är ju fortfarande påskcrop hos you do.
I den andra utmaningen fanns en fin skiss att följa. För mig blev det en LO eftersom jag tycker att ränderna på mattan passade så bra ihop med ränderna på skissen.


Jag tänkte beskära bilden, men sedan såg jag att huvudpersonen själv kikar fram i bakgrunden och funderar över vad matte egentligen pysslar med... Hon är för övrigt inte särskilt förtjust i att jag pysslar för hon kan inte ligga bredvid mig vid skrivbordet. När jag flyttar någonstans större får jag se till att ha en kattplats nära pysslet.


Den stora blomman fick jag av Lykta för hon tyckte den var för rosa. På denna LOn passade den perfekt!

2 kommentarer:

  1. Vilken jätte söt lo du gjort :D Tack för du är med och tävlar
    Kram Dt- JOhanna "pojjo"

    SvaraRadera
  2. Snyggt, vännen! Måste nog prova på den skissen jag med... :)

    SvaraRadera