fredag 22 oktober 2010

Ännu ett födelsedagskort

Det finns alltid människor som fyller år. De flesta minst en gång om året också...
Detta kortet fick flytta hem till en av sambons kompisar.



Massor med spill som låg och skräpade på mitt skrivbord blev istället ett kort. Sambon var åter igen behjälplig och påpekade att less är inte alltid more...
I detta fallet var det sant. Ju mer jag limmade fast på kortet, desto bättre blev det. Jag hade nog kunnat klämma dit en hel massa mer, men någonstans måste man ju sluta också. Bokstäverna är roliga klistermärken som jag hittade på Konsum. Man ska inte underskatta sin matvarubutik :)

Eftersom jag för tillfället sitter ute i skogen på en trevlig lägergård med tillhörande sjö så blir det inte mycket pysslat. Alla pysselsaker är hemma. Jag försöker motivera mig att plugga istället. Liturgikprov innan jul och boken kan rekommenderas till alla som har svårt att sova om kvällarna...
Synd, eftersom jag faktiskt tycker att ämnet är intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar