lördag 30 oktober 2010

Mindre lyckat kort

Nu är jag hemma igen och pysslar för fullt. Lätt abstinens...
Inte blir det bättre av att jag vet att jag ska bort i veckan också.

Jag har inget klart än, men jag kan ju visa upp ett gammalt. Det är också en utmaning i Födelsedags-CCn som var för ett tag sedan. Man skulle skapa fritt kring siffran 4. Jag försökte få hela kortet att se ut som en fyra och det tycker jag väl att jag lyckades ganska bra med, men det var sista dagen och jag jobbar så dåligt under tidspress. Jag tror att det hade kunnat bli mycket bättre om det hade fått "ligga till sig" i några dagar.



Men jag får väl stå för de saker jag gör och alla blir inte lika bra helt enkelt. Sedan är ju smaken som bekant delad, så det kanske mest är jag som är kräsen eftersom jag vet hur bra det hade kunnat bli :)

Nä, en kopp te och sedan mer pyssel!

2 kommentarer:

  1. Tror att vilken 4-årig tjej som helst skulle bli såååå lycklig över kortet!!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Så synd att de jag känner mest får pojkar då (inklusive kusin-vitamin)...
    Dessutom hinner jag väl helst glömma att jag gjort det innan någon av bäbisarna hinner fylla 4 år. Förresten kanske det finns pojkar som gillar smultron också...

    SvaraRadera