söndag 10 oktober 2010

Kortlift

En av utmaningarna i helgens födelsedags-CC var att lifta ett kort. Här hittar ni beskrivningarna på utmaningarna. Inte för att jag egentligen vet vad lifta innebär, men jag tror att man ska inspireras av och ta delar, eller hela, förlagan. Hur som helst blev jag mycket nöjd med mitt kort!



Jag har gjort ett födelsedagskort också, men det kan jag bara lägga upp om själsfrände ser till att hennes sambo inte läser över axeln på henne :)
Ett är under konstruktion, men jag vet inte om det blir färdigt. Det blev i det närmaste tvärstopp i inspirationen. Jag kanske får lägga mig och vila en stund, då brukar idéerna poppa upp. Det gäller bara att komma ihåg dem när jag vaknat till liv igen sen...

För övrigt blev det faktiskt färdiga tomater på tomaten, men inte var det gott om dem. Eftersom jag bor på sydliga breddgrader med inglasad balkong räknar jag med att några till hinner bli röda innan det är dags att plocka av alla och låta dem mogna klart inomhus...

2 kommentarer:

  1. Det är lungt, han läser väldigt sällan över axeln (absolut inte när jag pratar med någon) och har inte koll på din blogg :) /själsfrände

    SvaraRadera
  2. Men åh! Så snyggt, Becca :)
    Tack för dina vackra ord om mig och LYCKA TILL i candyt :)

    Kram!

    SvaraRadera