tisdag 12 oktober 2010

Födelsedagskort

Eftersom själsfrände sagt att födelsedagsbarnet inte läser min blogg så kommer här nästa kort från helgen. Utmaningen var att tolka en skiss. Sambon påpekade att det var lite för tufft för födelsedagsbarnet i fråga. Kanske det ligger lite sanning i det, men han har ju varit militär så han överlever nog...



Det saknas en insida för jag hade inte riktigt tid till det med alla utmaningar som skulle göras. Jag får försöka komma ihåg det innan jag drar västerut om några veckor. Undrar om man skulle försöka skaffa en present också kanske...

3 kommentarer:

  1. oh me like :)

    Vart har du hittat hornet?

    Mitt mål på fredag är att lyckas fixa ett dopkort, men det blir inget avancerat för du vet hur icke pysslig jag är när det kommer till sånt. Pysselbakar hellre. (och det ska jag oxå göra innan lör)/Själsfrände

    SvaraRadera
  2. Jag hittade det på ett ark klistermärken från panduro och köpte genast ett ark till =) Fanns små noter på det också som är mycket användbara.

    Man kan köpa kort också. Annars räcker det kanske med namn och datum på ett dopkort och kanske ett litet bibelcitat.

    SvaraRadera
  3. Tänkte köpa dopkort... men de är antingen rosa eller blå.... *suck *

    SvaraRadera