måndag 19 juli 2010

Blogcandy

I brist på kort att visa upp tänkte jag delta i en blogcandy hos Fru Fraenell Magnolia kan man ju inte få för mycket av... Dessutom blev jag så glad att jag kom in på hennes sida igen. Min webbläsare har strulat och tyckt att sidan varit ett hot. Det enda hotet jag kan se där är väl möjligtvis mot min ekonomi om man får alldelens för många pysselidéer...



Hur som haver så är det mest julkort på gång. Vilket ju är märkligt på alla sätt och vis, men inte så dumt att göra nu. När väl lucia närmar sig vet jag ju att jag knappt kommer ha tid att vara hemma. En annan fördel med julkort nu är ju att om jag visar upp dem i bloggen nu har alla glömt hur de ser ut till jul och blir glatt överraskade när de får hem dem.

Tomaten är för övrigt ca 1,5m hög och jag måste fundera ut någon form av anordning som knyter fast den i taket för annars kommer den att tippa när det kommer tomater på den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar