torsdag 8 juli 2010

Vinster

Svensk scrapbooking hade ju som sagt midsommarcrop. Igår när jag kom hem var det spännande att se resultatet och tro det eller ej, jag vann! Visserligen på en utlottning och inte på en omröstning, men i alla fall. Jag är lika glad för det!

Stämpelgården har nya stämplar och ordnade en utlottning. Där vann jag också. En supersöt flicka med smultron och hatt, så nu blir det fina sommarkort!

Innan jag for till Linköping så hade jag gjort två små, snabba kort. Perfekta att hänga i en blomma. Jag ska nog göra fler i samma stil. Ett mycket bra sätt att bli av med spillbitar från annat pyssel.


En grön och en blå. Jag gillar inte den gröna så mycket, men sambon tyckte att den var finast så jag antar att smaken är olika...



För övrigt så hade monstertomaten växt minst 1 dm på de få dagar jag var borta. Vi måste hitta fler långa pinnar i helgen och försöka konstruera något snillrikt system med pinnar och snören innan det kommer tomater annars kommer den att kollapsa totalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar