fredag 2 juli 2010

Vad saknas?

Jag håller på med ett konfirmationskort. Ingen aning om varför, jag känner inga konfirmander, men det blev så. Det är dock något som saknas. Jag vet bara inte riktigt vad... Något spretigt och kanske lite glitter. Det tål att funderas på.

Gjorde ett snabbt tackkort igår och funderar på att göra ett födelsedagskort i samma stil. Det blev rätt bra. Jag har inte hunnit (läs idats) fota det än, men det kommer.

Jag har också kommit på att jag borde färglägga mina motiv med promarkers eller copics. Synd att det är så långt till jul och att jag redan fyllt år. Jag får hålla ut med akvarellpennor så länge med andra ord. Eller vinna på lotteri så jag har råd att köpa en massa färger. Fast med tanke på hur många lotter jag köper (oftast inga) så lär det ju dröja ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar