fredag 9 juli 2010

Konfirmationskort

Kortskissen är en fantastisk liten sida för inspiration och som bot mot idétorka. Nu har de publicerat 100 skisser. Bara det en bragd i sig. Som sig bör firas det med tävling och som sig bör är jag med.

Det blev ett konfirmationskort. Enda problemet med det är att jag inte känner några konfirmander... Men det är säkert bra att ha.



För övrigt verkar min blogg ha kidnappats av en tomatföljetong. Nu har jag fått goda råd från nimnim om att plocka lite grenar. Det arbetet kanske skulle påbörjats tidigare, men bättre sent än aldrig. Jag trodde detta var en sort som man bara planterade och sedan fick tomater. Så har det varit tidigare år, (okej, lite vatten också) men denna tycker tydligen att jag borde jobba lite mer för min mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar