söndag 25 juli 2010

Fler julkort

I väntan på något mer spännande (kort på en tomat som slår i taket t.ex.) så blir det julkort. Detta är sambons favorit. Jag har äntligen kommit på vad en passare är bra till. Få snygga cirklar! Sedan beror det ju på hur bra jag lyckas klippa ut dem, men jag gillar cirklar. Det är en snygg form.



Det började som ett försök att göra ett kort i en färg, men jag hade inte så många bruna papper. Sedan tog utmaningen slut och då skulle man ha två stämplar istället. Det har jag förvisso, men efter ett par kort insåg jag att det blir samma två stämplar på alla kort...

Då blev det inte fler, men någonstans mitt i norrlandsturnén ska det nog kunna dyka upp lite kort som inte är till jul.

Dessutom väntar jag på diverse vinster. Både stämplar och annat. Ska bli kul och förhoppningsvis kommer det mesta på måndag så jag hinner pyssla lite innan det är dags att fara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar